xoves, 15 de febreiro de 2018

Robótica pantalla LCD

CONEXIÓN A ARDUINO


Esta pantalla dános a posibilidade de representar caracteres númericos e letras en dúas filas de 16 posicións cada unha, necesita unha librería para funcionar LiquidCrystal. h, o IDE de Arduino tráea preinstalada.

 Neste esquema apréciase como conectar a pantalla con Arduino, tendo en conta que é necesario un potenciometro de 10K para regular o contraste e unha resistencia de 220 ohmios para acender a retroiluminación da mesma.

Nacho Iriondo. LCD (CC BY-SA)

 CÓDIGO ARDUINO


#include <LiquidCrystal.h>  
#include "DHT.h"       
#define DHTPIN 8     
#define DHTTYPE DHT11       
DHT dht(DHTPIN, DHTTYPE);     
int Humedad=0;     
int Temperatura=0;     
LiquidCrystal lcd(12, 11, 5, 4, 3, 2);   
void setup() {
  dht.begin();      
  lcd.begin(16, 2);    
  lcd.setCursor(4, 0);    
  lcd.print("PROXECTA");     
  delay (2000);         
  lcd.clear();      
  lcd.setCursor(0, 0);      
  lcd.print("Tecnologia ");      
  delay (1000);     
  lcd.setCursor(2, 1);       
  lcd.print("Industrial.I");        
  delay (2000);     
  lcd.clear();         
  lcd.setCursor(0, 0);   
  lcd.print("ESTACION");     
  delay (1000);    
  lcd.setCursor(0, 1);    
  lcd.print("METEOROLOGICA");   
  delay (2000);  
  lcd.clear();     
  }
void loop() {
  Humedad = dht.readHumidity(); 
  Temperatura = dht.readTemperature();   
  lcd.setCursor(0, 0);     
  lcd.print("HUMEDAD");  
  lcd.setCursor(12, 0);    
  lcd.print(Humedad);    
  lcd.setCursor(14, 0); 
  lcd.print("%");       
  lcd.setCursor(0, 1);  
  lcd.print("TEMPERATURA");  
  lcd.setCursor(12, 1); 
  lcd.print(Temperatura);   
  lcd.setCursor(14, 1);  
  lcd.print("C");   
  delay(1000);  
    }

Rapaces traballando

Seguidores

Buscar neste blog